fredag 30 april 2010

Kreativ bursdagsgave!!

Jeg elsker å lage gaver, pakke inn og se hvor glade de som får de blir :) Den neste som står for tur er svigersøster Annicken I morgen blir hun hele 21 år :) Derfor har jeg trålet hele Kristiansand etter sånne ting som jeg tror hun setter pris på. Jeg er nemlig ikke den som liker å gi kjedelige gaver, derfor har jeg plukket ut mange små med hele mitt hjerte. Jeg er så spent på om hun liker den å kan nesten ikke vente på at hun skal få den.... Jeg kan jo ikke legge ut bilder riktig enda, da har jeg jo avslørt hele gaven for henne før hun har sett den selv :)
//K

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja, tenker hun kan glede seg.Høres ut som du har vært kreativ.
    God helg!Linda :))

    SvaraRadera
  2. Nå håper jeg du har fått mailen min :))
    Ha en fin dag!:))

    SvaraRadera