måndag 3 maj 2010

Koselig leke oppbevaring!!

Med små barn i hus flyter lekene ofte over alt, sånn er det hos oss. Det er umulig å "bestemme" at lekene skal være på rommet. De oppbevarings boksene man får kjøpt passer ofte bedre inn på ett barnerom enn i stua. Så da jeg fant denne pallen for 100 kr på brukten i byen var gleden stor!
Jeg var innom stoff og stil å rasket med meg litt restestoff å vips så ble den god som ny :)
Så alt i alt ble summen på min nye leke oppbevaring hele 135 kr.
Litt av ett kupp!
Ha en fortsatt flott dag!
//K







2 kommentarer:

  1. Hei Kristin!
    Så søt puffen ble med nytt trekk.
    Vi har maken i vår stue,men den venter på nytt trekk.Den hørte til et soveroms møbel etter min mans mormor.
    ha en fin mandagskveld:))

    SvaraRadera
  2. Hei Kristin!
    Tusen takk for alle di skjønne gavene.
    Klem Linda :))

    SvaraRadera