torsdag 13 maj 2010

Himmelen for interiør elskere!

I flere år har jeg og mamma hatt tradisjon med å reise ut til Holte Gård før jul å handle litt julepynt. Den siste julen fikk vi ikke tid, så derfor tok vi oss en tur nå. Fristelser i hver hylle gjore det vanskelig for meg og den tynne lommeboka denne gangen. MEN heldigvis ligger stedet bare 20 min kjøretur fra meg så når lønna kommer tikkende inn på konto skal jeg ta meg en tur igjen :)
Her er linken til nettstedet for dere som har tjukk lommebok og ønsker dere en tur til til en hyggelig Familie med sansen for skatter!
//K

8 kommentarer:

  1. Ja vi pleide også å gå der, fikk bursdagsgave derifra i år:) flott da er du med på gavelek. :) Ja det passet jo fint i forbindelse med bursdagen din.
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Nei det tør jeg ikke, får helt prestasjons angst. Skevt både klippet og sydd.

    SvaraRadera
  3. Hei Kristin !

    Loppemarked på klimahuset fredag 14 mai kl 16.30. Klimahuset: rødt hus ved festningen i tresse.
    Loppemarked lørdag 15 mai kl 11.00 på Brekkekjær til inntekt for Justøy kapell.
    CARPE DIEM!

    SvaraRadera
  4. Hei :)

    Ønsker deg lykke til på min giveaway! :)

    SvaraRadera
  5. Hei Kristin!
    Nå nytes kjærlighetstea og pikekyss fra deg:))
    Ja,en må ha tykk lommebok når en tar en tur ut til MaiBritt,hun har mye skjønt i butikk og drivhus.Skjønn kafe i det engelske drivhuset:)
    Ha en fortsatt fin pinse.
    Klem Linda :))

    SvaraRadera
  6. Du hadde fin blogg, så jeg tok meg en tur innom og titta litt..Masse fine bilder.. Hvis du vil kan du bli med på Give Away inne på siden min:)

    SvaraRadera
  7. Hei Kristin!
    Lenge siden sist.
    Nå er loppesesongen igang igjen.
    Lørdag 28 August er det et miniloppemarked i
    Kristiiansand.
    Blindeforbundet arrangerer i Veste Strandgate22,kl 12 -16.Inngang Gyldenløvesgt.
    Ha en koselig helg!

    SvaraRadera
  8. Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge, om du gjør det legg igjen en liten kommentar i dette innlegget: http://www.joridkvam.com/?p=871 og vær med i trekningen av en liten oppmerksomhet for bryderiet :)

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvaraRadera